Clarinca van Assen

Clarinca van Assen

Specialist gezondheidsreclame

Achtergrond

Clarinca studeerde Communicatiewetenschap aan de UvA met als specialisatie commerciƫle communicatie en reclame. Na korte tijd als product manager bij een reclamebureau en een cosmeticabedrijf te hebben gewerkt, is zij al sinds 2005 actief voor de Keuringsraad. Er is in die periode veel veranderd, zowel in de markt als bij de Keuringsraad. Zo is de Keuringsraad steeds meer een sparring partner voor klanten geworden.

Mijn uitdaging

De Keuringsraad is een redelijk unieke organisatie, zowel binnen Nederland als internationaal. Met een relatief klein team verzetten wij met enthousiasme en betrokkenheid een hoop werk. Dat werk is dynamisch, je hebt met veel verschillende stakeholders, adverteerders en dus belangen te maken. Het is een uitdaging om iedereen mee te krijgen. Dat kan alleen als je mensen voortdurend bewust maakt van en scherp houdt op het gezamenlijke belang: verantwoorde reclame maken voor een bijzondere categorie producten in een complexe, gevarieerde markt. Dat is leuk en de uitdaging is klanten te laten zien dat verantwoorde reclame ook overtuigend kan zijn!

Clarinca van Assen - Specialist gezondheidsreclame

De uitdaging is klanten te laten zien dat verantwoorde reclame
ook overtuigend kan zijn     

Clarinca van Assen, Specialist gezondheidsreclame.

Het team

Copyright: © alle rechten voorbehouden door Keuringsraad, KOAG/KAG