Uitgelicht

De Keuringsraad is gewoon bereikbaar

De Keuringsraad is gewoon bereikbaar

De Corona-crisis heeft veel impact. Gelukkig kunnen onze medewerkers volledig vanuit huis werken.

Lees verder
De Keuringraad heeft tevreden klanten

De Keuringraad heeft tevreden klanten

Enige tijd geleden heeft onze stagiaire Nathalja Hoogendoorn een klanttevredenheidsonderzoek voor ons uitgevoerd. Wat blijkt? Onze klanten zijn tevreden of zeer tevreden! Dit zijn de opvallendste resultaten.

Lees verder
Monitoring: kater is een medische claim

Monitoring: kater is een medische claim

Wij hebben niet stilgezeten in de eerste periode van 2020. Medio februari zijn er alweer 14 meldingen door de Keuringsraad in behandeling genomen. Opvallend is dat er een aantal meldingen is gedaan over medische claims voor cosmetica. Denk daarbij aan claims zoals ‘behandeling van kalknagels’. Ook ontvingen wij in de afgelopen periode diverse meldingen over claims tegen griep en verkoudheid op supplementen en homeopathische geneesmiddelen.

Lees verder
← Older    Newer →
Copyright: © alle rechten voorbehouden door Keuringsraad, KOAG/KAG